Rallye vozy Renault Sport

Model Twingo R1 Twingo R2 Clio R3 Access Clio R3 Maxi Evo Clio R3T Megane N4
Motor K4M RS_854 K4M RS_854 F4R RS_832 F4R RS_832 M5MT F4R RS Turbo_874
Objem válců 1598 cm3 1598 cm3 1998 cm3 1998 cm3 1618 cm3 1998 cm3
Maximální výkon (cv) 133 @ 6750 205 @ 7250 230 @ 7800 250 @ 8300 242 @ de 4000 à 5000 270 @ 4000
Maximální točivý moment (Nm) 160 @ 4400 220 @ 6000 245 @ 5400 245 @ 5400 480 @ 3200 470 @ 3000
Maximální otáčky motoru (ot./min) 7000 8000 7900 8500 6500 6700
Převodovka Standard - Krátký stálý převod 5ti-stupňová sekvence SADEV 6ti-stupňová sekvence SADEV 6ti-stupňová sekvence SADEV 6ti-stupňová sekvence SADEV 5-stupňové H
Diferenciál Volný ZF s omezenou svorností ZF s omezenou svorností ZF s omezenou svorností ZF s omezenou svorností ZF s omezenou svorností
Bodyshell Bolted antiroll cage Welded antiroll cage Welded antiroll cage Welded antiroll cage Welded antiroll cage Welded antiroll cage
Přední kotouče - Asflat (mm) 280 300 312 330 330 355
Zadní kotouče - Asflat (mm) 240 240 300 274 274 290
Přední kotouče - Šotolina (mm) / 280 / 275 300 /
Zadní kotouče - Šotolina (mm) / 240 / 274 274 /
Řízení Standard (elektrické) Hydraulické Hydraulické Hydraulické Elektrické Standard (elektrické)
Rozvor (mm) 2365 2368 2585 2585 2590 2640
Přední rozchod kol (mm) 1460 1485 1565 1560 1550 1627
Zadní rozchod kol (mm) 1430 1455 1570 1541 1550 1583
Váha (kg) 1030 (mini FIA) 1030 (mini FIA) 1100 (Mini FIA : 1080) 1100 (Mini FIA : 1080) 1080 (Mini FIA) 1276 (Mini FIA)
Asfaltové pneumatiky 19/58 - 15 200/600 - 16 19/63 -17 19/63 - 17 19/63 - 17 20/65 - 18
Šotolinové pneumatiky / 175/70 - 15 / 195/70 - 15 17/65 - 15 /
Asfaltové ráfky 6.5'' x 15'' 6.5'' x 16'' 7'' x 17'' 7'' x 17'' 7'' x 17'' 8'' x 18''
Šotolinové ráfky / 6'' x 15'' / 6'' x 15'' 6'' x 15'' /
Připbližná cena provozu / KM 14€ / KM 18€ / KM / 24€ / KM 19€ / KM 19€ / KM

twingo-r2-mini

RENAULT TWINGO R1

Bylo již od prvopočátku koncipováno jako vůz pro začínající jezdce a teamy s malým rozpočtem, a to nejen pro národní, ale i pro mezinárodní závody. Zároveň byly zachovány nízké pořizovací a provozní náklady. Nicméně zachovává možnost v budoucnu modifikovat vůz z řady R1 až na plnohodnotnou specifikaci R2. Základ vozu je převzat z civilního vozu Renault Twingo RS (133), tedy se 4-válcovým motorem 1,6l je stejný i výkon 98 kW (133 koní) při 6750 min-1 a točivý moment 160 Nm při 4400 min-1. Maximální otáčky motoru jsou 7000 min-1. Součástí je sériová pětistupňová převodovka. Podvozek zůstal stejný jako u sériového modelu se vzpěrami McPherson a vlečnými rameny s torzní příčkou vzadu. Nechybí bezpečnostní klec, dle specifikace R1 a homologace řádu FIA.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz

clio-r3t-mini

RENAULT CLIO R3

Renault Clio R3 byl vyvinut dle předpisů FIA (2008) a byla určena k nahrazení kategorie S1600.

Verze Clio Maxi a Access
Renault Clio R3 Maxi a verze Access mají totožnou specifikaci kromě tlumičů, brzd, pedálů, motoru, a kol. Tyto prvky jsou rozdílné (jsou uvedeny v Technické specifikaci).

Renault Clio Sport R3, který nabízí velký výkon v kategorii Super1600 za pořizovací cenu srovnatelnou s vozy třídy N. Renault Clio R3 je určena jak pro amatéry tak i pro zkušené závodníky rallye. Renault Sport nabízí vysoký výkon a špičkové zpracování za poměrně nízké pořizovací a provozní náklady.

Brožura Renault Clio R3 Access
Brožura Renault Clio R3 Maxi

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz

twingo-r2-mini

RENAULT TWINGO R2

Mnohem výkonnější bratříček standardní R1. Samozřejmě i zde byly zohledněny nízké pořizovací a provozní náklady při zachování skvělých jízdních vlastností. Twingo R2 je již plnohodnotný a konkurenceschopný závodní speciál. I zde byl použit 4-válcový motor 1,6l (K4MRS), nicméně díky elektronice Magnetti Marelli vyladěn na výkon 118 kW (160 k) při 7000 min-1 a maximální točivý moment 180 Nm při 5500 min-1. Maximální otáčky jsou 7 500 ot./min. Sériovou převodovku nahradila pětistupňová sekvenční převodovka s hydraulicky ovládanou jedno-lamelovou spojkou a samosvorným diferenciálem. Dále zde naleznete také nastavitelné tlumiče a samozřejmě zesílené brzdy. Samozřejmostí je bezpečnostní klec tvořená ze 40m trubek a sedadla Sabelt kompatibilní se systémem HANS.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz

twingo-r2-mini

RENAULT MEGANE RS N4

Předělané Mégane RS pro třídu N4 s vyladěným motorem, vycházející ze sériového přeplňovaného dvou-litru se šestnácti ventily. Ten ladil Cosworth a dosahuje výkonu 199 kW (270 koní), 450 Nm. Pětistupňová manuální převodovka z dílen Renaultu a spojka od firmy AP Racing a tlumiče Öhlins zajišťují skvělou volbu za příznivou cenu.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz

clio-r3t-mini

RENAULT CLIO R3T

Clio R3T je nástupcem trojkového Clia R3. Oproti němu má tento vůz přeplňovanou šestnáctistovku s turbem.
Z mechanického hlediska vůz CLIO R3T odhaluje své silné stránky díky exkluzivní přední i zadní nápravě. Jeho nové tlumiče s nastavitelnou tuhostí a mnoho vylepšení poskytuje všem řidičům příležitost najít vyváženost, která jim umožní být konkurenceschopní na všech typech terénu. Vůz CLIO R.S. 200 EDC 1,6 l s hlavním přeplňovaným turbomotorem je vybaven 6stupňovou sekvenční převodovkou SADEV a brzy také pádly řazení pod volantem, dostalo se mu tak skutečně zvláštního zacházení. Poskytuje bezkonkurenční výkon 242 k a točivý moment 480 Nm. Lze objednat jak kit pro přestavbu ze sériového Clio RS tak hotový vůz.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz