- Zajišťujeme poradenství, objednání a dovoz závodních vozů Renault Sport
- Připravíme cenovou nabídku včetně doby dodání
- Jsme přímí prodejci a jsme tak v kontaktu přímo s továrnou
Renalt Clio V
Renault Clio V Rally4 – nekompromisní pro asfaltové a šotolinové rally soutěže
Přečtěte si více v prezentaci Renault Clio V Rally4, případně Vám otázky zodpovíme.
Renault Clio V Rally5 – pro asfaltové a šotolinové rally soutěže
Renault Clio V Cup – pro pohár Clio Cup i pro otevřené okruhové závody
Renault Clio V RX – pro rallycrossové soutěže
Další informace naleznete v prezentaci Renault Clio Rally RSR, případně Vám otázky zodpovíme.
Starší modely - Renault Sport
RENAULT TWINGO R1
Bylo již od prvopočátku koncipováno jako vůz pro začínající jezdce a teamy s malým rozpočtem, a to nejen pro národní, ale i pro mezinárodní závody. Zároveň byly zachovány nízké pořizovací a provozní náklady. Nicméně zachovává možnost v budoucnu modifikovat vůz z řady R1 až na plnohodnotnou specifikaci R2. Základ vozu je převzat z civilního vozu Renault Twingo RS (133), tedy se 4-válcovým motorem 1,6l je stejný i výkon 98 kW (133 koní) při 6750 min-1 a točivý moment 160 Nm při 4400 min-1. Maximální otáčky motoru jsou 7000 min-1. Součástí je sériová pětistupňová převodovka. Podvozek zůstal stejný jako u sériového modelu se vzpěrami McPherson a vlečnými rameny s torzní příčkou vzadu. Nechybí bezpečnostní klec, dle specifikace R1 a homologace řádu FIA.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz
RENAULT CLIO R3
Renault Clio R3 byl vyvinut dle předpisů FIA (2008) a byla určena k nahrazení kategorie S1600.
Verze Clio Maxi a Access
Renault Clio R3 Maxi a verze Access mají totožnou specifikaci kromě tlumičů, brzd, pedálů, motoru, a kol. Tyto prvky jsou rozdílné (jsou uvedeny v Technické specifikaci).
Renault Clio Sport R3, který nabízí velký výkon v kategorii Super1600 za pořizovací cenu srovnatelnou s vozy třídy N. Renault Clio R3 je určena jak pro amatéry tak i pro zkušené závodníky rallye. Renault Sport nabízí vysoký výkon a špičkové zpracování za poměrně nízké pořizovací a provozní náklady.
Brožura Renault Clio R3 Access
Brožura Renault Clio R3 Maxi
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz
RENAULT TWINGO R2
Mnohem výkonnější bratříček standardní R1. Samozřejmě i zde byly zohledněny nízké pořizovací a provozní náklady při zachování skvělých jízdních vlastností. Twingo R2 je již plnohodnotný a konkurenceschopný závodní speciál. I zde byl použit 4-válcový motor 1,6l (K4MRS), nicméně díky elektronice Magnetti Marelli vyladěn na výkon 118 kW (160 k) při 7000 min-1 a maximální točivý moment 180 Nm při 5500 min-1. Maximální otáčky jsou 7 500 ot./min. Sériovou převodovku nahradila pětistupňová sekvenční převodovka s hydraulicky ovládanou jedno-lamelovou spojkou a samosvorným diferenciálem. Dále zde naleznete také nastavitelné tlumiče a samozřejmě zesílené brzdy. Samozřejmostí je bezpečnostní klec tvořená ze 40m trubek a sedadla Sabelt kompatibilní se systémem HANS.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz
RENAULT MEGANE RS N4
Předělané Mégane RS pro třídu N4 s vyladěným motorem, vycházející ze sériového přeplňovaného dvou-litru se šestnácti ventily. Ten ladil Cosworth a dosahuje výkonu 199 kW (270 koní), 450 Nm. Pětistupňová manuální převodovka z dílen Renaultu a spojka od firmy AP Racing a tlumiče Öhlins zajišťují skvělou volbu za příznivou cenu.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz
RENAULT CLIO R3T
Clio R3T je nástupcem trojkového Clia R3. Oproti němu má tento vůz přeplňovanou šestnáctistovku s turbem.
Z mechanického hlediska vůz CLIO R3T odhaluje své silné stránky díky exkluzivní přední i zadní nápravě. Jeho nové tlumiče s nastavitelnou tuhostí a mnoho vylepšení poskytuje všem řidičům příležitost najít vyváženost, která jim umožní být konkurenceschopní na všech typech terénu. Vůz CLIO R.S. 200 EDC 1,6 l s hlavním přeplňovaným turbomotorem je vybaven 6stupňovou sekvenční převodovkou SADEV a brzy také pádly řazení pod volantem, dostalo se mu tak skutečně zvláštního zacházení. Poskytuje bezkonkurenční výkon 242 k a točivý moment 480 Nm. Lze objednat jak kit pro přestavbu ze sériového Clio RS tak hotový vůz.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz
Rallye vozy Renault Sport
Model | Twingo R1 | Twingo R2 | Clio R3 Access | Clio R3 Maxi Evo | Clio R3T | Megane N4 |
---|---|---|---|---|---|---|
Motor | K4M RS_854 | K4M RS_854 | F4R RS_832 | F4R RS_832 | M5MT | F4R RS Turbo_874 |
Objem válců | 1598 cm3 | 1598 cm3 | 1998 cm3 | 1998 cm3 | 1618 cm3 | 1998 cm3 |
Maximální výkon (cv) | 133 @ 6750 | 205 @ 7250 | 230 @ 7800 | 250 @ 8300 | 242 @ de 4000 à 5000 | 270 @ 4000 |
Maximální točivý moment (Nm) | 160 @ 4400 | 220 @ 6000 | 245 @ 5400 | 245 @ 5400 | 480 @ 3200 | 470 @ 3000 |
Maximální otáčky motoru (ot./min) | 7000 | 8000 | 7900 | 8500 | 6500 | 6700 |
Převodovka | Standard - Krátký stálý převod | 5ti-stupňová sekvence SADEV | 6ti-stupňová sekvence SADEV | 6ti-stupňová sekvence SADEV | 6ti-stupňová sekvence SADEV | 5-stupňové H |
Diferenciál | Volný | ZF s omezenou svorností | ZF s omezenou svorností | ZF s omezenou svorností | ZF s omezenou svorností | ZF s omezenou svorností |
Bodyshell | Bolted antiroll cage | Welded antiroll cage | Welded antiroll cage | Welded antiroll cage | Welded antiroll cage | Welded antiroll cage |
Přední kotouče - Asflat (mm) | 280 | 300 | 312 | 330 | 330 | 355 |
Zadní kotouče - Asflat (mm) | 240 | 240 | 300 | 274 | 274 | 290 |
Přední kotouče - Šotolina (mm) | / | 280 | / | 275 | 300 | / |
Zadní kotouče - Šotolina (mm) | / | 240 | / | 274 | 274 | / |
Řízení | Standard (elektrické) | Hydraulické | Hydraulické | Hydraulické | Elektrické | Standard (elektrické) |
Rozvor (mm) | 2365 | 2368 | 2585 | 2585 | 2590 | 2640 |
Přední rozchod kol (mm) | 1460 | 1485 | 1565 | 1560 | 1550 | 1627 |
Zadní rozchod kol (mm) | 1430 | 1455 | 1570 | 1541 | 1550 | 1583 |
Váha (kg) | 1030 (mini FIA) | 1030 (mini FIA) | 1100 (Mini FIA : 1080) | 1100 (Mini FIA : 1080) | 1080 (Mini FIA) | 1276 (Mini FIA) |
Asfaltové pneumatiky | 19/58 - 15 | 200/600 - 16 | 19/63 -17 | 19/63 - 17 | 19/63 - 17 | 20/65 - 18 |
Šotolinové pneumatiky | / | 175/70 - 15 | / | 195/70 - 15 | 17/65 - 15 | / |
Asfaltové ráfky | 6.5'' x 15'' | 6.5'' x 16'' | 7'' x 17'' | 7'' x 17'' | 7'' x 17'' | 8'' x 18'' |
Šotolinové ráfky | / | 6'' x 15'' | / | 6'' x 15'' | 6'' x 15'' | / |
Připbližná cena provozu / KM | 14€ / KM | 18€ / KM | / | 24€ / KM | 19€ / KM | 19€ / KM |