Rallye vozy Renault Sport

ModelTwingo R1Twingo R2Clio R3 AccessClio R3 Maxi EvoClio R3TMegane N4
MotorK4M RS_854K4M RS_854F4R RS_832F4R RS_832M5MTF4R RS Turbo_874
Objem válců1598 cm31598 cm31998 cm31998 cm31618 cm31998 cm3
Maximální výkon (cv)133 @ 6750205 @ 7250230 @ 7800250 @ 8300242 @ de 4000 à 5000270 @ 4000
Maximální točivý moment (Nm)160 @ 4400220 @ 6000245 @ 5400245 @ 5400480 @ 3200470 @ 3000
Maximální otáčky motoru (ot./min)700080007900850065006700
PřevodovkaStandard - Krátký stálý převod5ti-stupňová sekvence SADEV6ti-stupňová sekvence SADEV6ti-stupňová sekvence SADEV6ti-stupňová sekvence SADEV5-stupňové H
DiferenciálVolnýZF s omezenou svornostíZF s omezenou svornostíZF s omezenou svornostíZF s omezenou svornostíZF s omezenou svorností
BodyshellBolted antiroll cageWelded antiroll cageWelded antiroll cageWelded antiroll cageWelded antiroll cageWelded antiroll cage
Přední kotouče - Asflat (mm)280300312330330355
Zadní kotouče - Asflat (mm)240240300274274290
Přední kotouče - Šotolina (mm)/280/275300/
Zadní kotouče - Šotolina (mm)/240/274274/
ŘízeníStandard (elektrické)HydraulickéHydraulickéHydraulickéElektrickéStandard (elektrické)
Rozvor (mm)236523682585258525902640
Přední rozchod kol (mm)146014851565156015501627
Zadní rozchod kol (mm)143014551570154115501583
Váha (kg)1030 (mini FIA)1030 (mini FIA)1100 (Mini FIA : 1080)1100 (Mini FIA : 1080)1080 (Mini FIA)1276 (Mini FIA)
Asfaltové pneumatiky19/58 - 15200/600 - 1619/63 -1719/63 - 1719/63 - 1720/65 - 18
Šotolinové pneumatiky/175/70 - 15/195/70 - 1517/65 - 15/
Asfaltové ráfky6.5'' x 15''6.5'' x 16''7'' x 17''7'' x 17''7'' x 17''8'' x 18''
Šotolinové ráfky/6'' x 15''/6'' x 15''6'' x 15''/
Připbližná cena provozu / KM14€ / KM18€ / KM/24€ / KM19€ / KM19€ / KM

twingo-r2-mini

RENAULT TWINGO R1

Bylo již od prvopočátku koncipováno jako vůz pro začínající jezdce a teamy s malým rozpočtem, a to nejen pro národní, ale i pro mezinárodní závody. Zároveň byly zachovány nízké pořizovací a provozní náklady. Nicméně zachovává možnost v budoucnu modifikovat vůz z řady R1 až na plnohodnotnou specifikaci R2. Základ vozu je převzat z civilního vozu Renault Twingo RS (133), tedy se 4-válcovým motorem 1,6l je stejný i výkon 98 kW (133 koní) při 6750 min-1 a točivý moment 160 Nm při 4400 min-1. Maximální otáčky motoru jsou 7000 min-1. Součástí je sériová pětistupňová převodovka. Podvozek zůstal stejný jako u sériového modelu se vzpěrami McPherson a vlečnými rameny s torzní příčkou vzadu. Nechybí bezpečnostní klec, dle specifikace R1 a homologace řádu FIA.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz

clio-r3t-mini

RENAULT CLIO R3

Renault Clio R3 byl vyvinut dle předpisů FIA (2008) a byla určena k nahrazení kategorie S1600.

Verze Clio Maxi a Access
Renault Clio R3 Maxi a verze Access mají totožnou specifikaci kromě tlumičů, brzd, pedálů, motoru, a kol. Tyto prvky jsou rozdílné (jsou uvedeny v Technické specifikaci).

Renault Clio Sport R3, který nabízí velký výkon v kategorii Super1600 za pořizovací cenu srovnatelnou s vozy třídy N. Renault Clio R3 je určena jak pro amatéry tak i pro zkušené závodníky rallye. Renault Sport nabízí vysoký výkon a špičkové zpracování za poměrně nízké pořizovací a provozní náklady.

Brožura Renault Clio R3 Access
Brožura Renault Clio R3 Maxi

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz

twingo-r2-mini

RENAULT TWINGO R2

Mnohem výkonnější bratříček standardní R1. Samozřejmě i zde byly zohledněny nízké pořizovací a provozní náklady při zachování skvělých jízdních vlastností. Twingo R2 je již plnohodnotný a konkurenceschopný závodní speciál. I zde byl použit 4-válcový motor 1,6l (K4MRS), nicméně díky elektronice Magnetti Marelli vyladěn na výkon 118 kW (160 k) při 7000 min-1 a maximální točivý moment 180 Nm při 5500 min-1. Maximální otáčky jsou 7 500 ot./min. Sériovou převodovku nahradila pětistupňová sekvenční převodovka s hydraulicky ovládanou jedno-lamelovou spojkou a samosvorným diferenciálem. Dále zde naleznete také nastavitelné tlumiče a samozřejmě zesílené brzdy. Samozřejmostí je bezpečnostní klec tvořená ze 40m trubek a sedadla Sabelt kompatibilní se systémem HANS.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz

twingo-r2-mini

RENAULT MEGANE RS N4

Předělané Mégane RS pro třídu N4 s vyladěným motorem, vycházející ze sériového přeplňovaného dvou-litru se šestnácti ventily. Ten ladil Cosworth a dosahuje výkonu 199 kW (270 koní), 450 Nm. Pětistupňová manuální převodovka z dílen Renaultu a spojka od firmy AP Racing a tlumiče Öhlins zajišťují skvělou volbu za příznivou cenu.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz

clio-r3t-mini

RENAULT CLIO R3T

Clio R3T je nástupcem trojkového Clia R3. Oproti němu má tento vůz přeplňovanou šestnáctistovku s turbem.
Z mechanického hlediska vůz CLIO R3T odhaluje své silné stránky díky exkluzivní přední i zadní nápravě. Jeho nové tlumiče s nastavitelnou tuhostí a mnoho vylepšení poskytuje všem řidičům příležitost najít vyváženost, která jim umožní být konkurenceschopní na všech typech terénu. Vůz CLIO R.S. 200 EDC 1,6 l s hlavním přeplňovaným turbomotorem je vybaven 6stupňovou sekvenční převodovkou SADEV a brzy také pádly řazení pod volantem, dostalo se mu tak skutečně zvláštního zacházení. Poskytuje bezkonkurenční výkon 242 k a točivý moment 480 Nm. Lze objednat jak kit pro přestavbu ze sériového Clio RS tak hotový vůz.

Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na info@sadac.cz